dijous, 12 de febrer del 2009

C.1 L'ARRIBADA A AUSTRALIA

Desprès del llarguíssim viatge amb escales a Londres (carrera inclosa per no perdre l’enllaç) Singapur (m’han fet deixar un potet petit de teflon) he arribat a Darwin (Northern Territory) Austràlia. A les 04.00h en punt dimecres 11 de Febrer. Puntualitat britànica. Nomes sortir de la terminal del aeroport, una onada de calor/xafogor 29Cº i 92% humitat, m’ha fet tornar entrar i pensar-m’ho 2 cops. Finalment he decidit anar a buscar un taxi que em portes a l’hotel. Trucada de rigor a la family (tot be) dutxa i a planxar l’orella una estoneta.

A les 09.00h diana .Cap a l’aeroport a veure si havia arribat la burra. De moment, guanyen l’enquesta els que varen marcar a 1ª opció. La resta del dia de compres per la trista ciutat de Darwin. En Marc i jo hem fet gestions perquè divendres pugui anar a recollir-la. Mentrestant m’he apuntat per fer un tour d’un dia per el Litchfield National Park. En Darren de Tourism Information me l’ha recomanat.

Si la burra no arriba divendres, aniré a fer un tour a Kakadu National Park. Això farà que vari-hi la ruta prevista.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada