dimarts, 17 de març del 2009

GASSSSSSS!

Diumenge 15

L’etapa de MT Gambier a Portland. Total 112 km amb 5,50 h. M’ha plogut tota l’estona. El vent també ha fet acte de presencia. Per sort meva, hi ha agut mes estones que ha bufat a favor que en contra. Aquí l’aigua que cau es freda no com al nord. Segueixo anant per carreteres secundaries i no trobo gairebé gens de transit.


Divendres 14 i dissabte 15

De Kingstone a MT Gambier Total 210 Km amb 11,30h . Segueixo anant paral.lel al mar Southern Ocean, el paisatge tota l’estona es molt similar. Les platges estan desertes i els camps segueixen estan plens de bestiar. Ja fa molts dies que no em trec el vent de sobre. M’està “Machacan” el cos i em deixa molt tocat físicament.


- La primera pista llarga que agafo per fer drecera. Tots aquest boscos son nous. Hi ha cartells per tot arreu on diu l’any que l’han plantat. Aquest en concret es del 1975.


- La petita platja de Robe. Es el 2on cop que em banyo. La vila es de 400 habitants. Molt guapa. El passeig marítim nomes hi he comptat 6 cases d’una sola planta. (Igual que a casa nostra).

Dimecres 11 i dijous 12

De Salt Creek a Robe 130 km amb unes 8h aprox. Tota l’estona amb vent de cara i de costat. Es fa força difícil el mantenir una pedalada constant. Es veu que es típic d’aquesta zona del país. Sort que la carretera i el paisatge son força bonic.


- El resultat de la posta de sol reflectit al far que tenen aquí a la vila de Kingston SE


- Ell primer dia que em banyo a mar. Vila de Robe. La platja molt “xula” Tant sols ens hem banyat una senyora de Hannover i jo. No ho entenc. L’aigua esta una mica fresca, però no n’hi ha per tant.

Dimarts 10

Avui m’he llevat força adolorit de l’etapa d’ahir. De bon matí ja fa vent (que hi farem). Faré una etapa mes curta. Tota l’estona vorejant per el litoral. La zona es diu Coorong National Park. La carretera es la Princess HWY i no passen gaires cotxes.

L’etapa de Meningie a Salt Creek 64 km amb 4 hores. Tota l’estona amb vent de costat i frontal.


- En Quico de bon humor cycling per un tram de pista de terra paral·lel entre la carretera i el mar.


- Quan he arribat aquesta Petrol Station on he dormit just davant i havien aquestes aus nedant. Es diuen “Black Swan”. El millor del dia ha estat el vespre. He entrat caminant a una zona on tota especia d’aus, ocells i cangurs s’espantaven al meu pas.

Dilluns 9

Una tarda i una nit sencera viatjant de Uluru a Adelaida amb bus. He arribat a les 08.00 AM del matí. El viatge no se m’ha fet gens pesat. Doncs el primer que he fet es esmorzar com cal, muntar la bici i torna-hi que no ha estat res.


L’etapa llarguíssima. 160 km i 9.35 hores. Aquí el matí fa força fresca i m’he agut d’abrigar per tal de no tenir fred. Nomes sortir de Adelaide un port de muntanya de 8 km molt “xulo” (Glen Osmond Hills) tot per carril bici. No tinc fotos, les 4 piles que em varen vendre a Alice Springs han durat 7 fotos. De Adelaide a Strathalbyn tot per carreteres comarcals 3,30 h i 60 km Tot el camí amb continues pujades, baixades i un paisatge de Eucaliptus (quina bona olor) camps plens de vedells, vaques i cavalls pastant. De Strathalbyn a Wellington 2,30 h i 50 km el camí tot pla amb llargues vinyes de raïm a la dreta i a l’esquerra de la carretera. De Wellington a Meningie per la Princess HWY 50 km 3,35 La carretera a prop del mar i bufant tota l’estona un vent terrible de cara. S’ha m’ha fet duríssim.


- Centre de Adelaide a 1ª hora del matí.

MOLTA SALUT !!*!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada