dimecres, 11 de març del 2009

Be , aquí acaba la 1ª part del meu viatge per les terres del Northern Territory i el Red Centre conegut com Outback. En total he fet uns 2.000 km en 18 dies de cycling non stopping. Us he anat explicant per on anava passant. També us he explicat algunes de les moltes anècdotes i vivències que m’han anat passant per el camí. D’altres ja us les explicaré mes endavant.
Ara em traslladaré en Bus fins Adelaide (South Australia) per continuar la 2ª part del viatge. La part d’aventura que he tingut per l’Outback ben segur desapareixerà, però també em servirà per guanyar els 4 kg . Que he perdut per aquesta magnífica terra despoblada.



Fins Aviat i molta salut des de Yulara Red Center
Francesc

RESUM ùltims Dies:

Divendres 6
Avui m'he llevat extra motivat. Per fi he arribat a ULURU, cor dels Aborígens Australians. Des de un bon començament que ja l'he anat veien. L'etapa s'ha m'ha fet molt curta. El camí ha estat diferent a tots els dies. El paisatge amb molts de contrastos,estones força verd amb arbres que feien força ombra, estones completament desert amb una terra cada cop mes vermella i molt fina, etc.L'etapa 88 km el matí arribada molt d'hora a Yulara i 60 km a la tarda sense carretó per visitar ULURU (Ayers Rock) 7,00 hores cycling i uns 6 litres d'aigua. Ha fet força fresca tota l'estona.-

1ª Foto A 70 km d'arribar a Uluru.-

2ª Foto Aquest no s'aparten mai. Quan tingui temps us explicaré l'anècdota que vaig tenir amb el primer que em vaig trobar.Salut i Petons des de Uluru (Red Center) NTFrancescHello

Dissabte 7
Avui he fet la tirada mes llarga des de que soc aquí. M'ha passat de tot. He sortit a les 6.30 AM feia força fresca (19 Cº)i una mica de vent. Aquest vent de costat ha anat a mes i mes i mes durant les primeres 4 hores de cycling 60 km. Per sort avui tenia una Petrol Station (Mt Ebenezer) per comprar mes aigua i dinar una mica (11.00AM). He dinat al mateix que la gent d'aquí (pasta amb verdures i cuixa de pollastre) Aquest "tius" son collonuts. Hem begut 2 Birres i m'han posat Pearl Jam. Un dels meus grups preferits. Quan he sortit de dinar 12.30AM el vent venia de cua. See you latter my friends. He anat com un coet 2 hores desprès calma i al final una mica de sol.L'etapa Erldunda a Curtin Springs Total 168 km, 9,20 hores cycling i uns 7 litres d'aigua. M'han sobrat 3 litres. La temperatura max. Que he tingut 26 Cº.-

Canvi de carretera (ja era hora 1.750 km) S'acosta el final del meu 1er gran objectiu. Haver travessat el Tanami, una part del,Simpson, un altre del Gibson dessert i Arribar a Uluru amb 3 setmanes.-


La meva bibi amb el carretó d'amunt la terrra roja que acompanya aquest nou desert (Gibson).-Aquí hi fa força fresca, al fons el Mt Conner. M'ha fet companyia una bona estona. La foto me l'han fet uns francesos de Metz.
Salut i Petons des de Curtin Springs (Northern Territory)

Diumenge 8

Us envio un monogràfic de fotos del Uluru - Kata Tjuta National Park. Jo hi he estat tota la tarda voltant amb la bici de 03.00 PM a 06.30 PM. No hi he pogut pujar a dalt perquè ho tenen tancat des de fa 3 dies per culpa del vent. Espero que us agradin,, a mi en directe m'ha impressionat molt. Realment crec que ha valgut la pena venir fins aquí per poder gaudir d'aquest espectacle.

a l'entrada del parc desprès d'haver pagat 25$ AUD. El tiquet es vàlid per 3 dies. - M'ha la fet una parella de Honk Kong. M'han dit si l'envoltaria tot amb la bici. Per això he vingut. Li he fet 2 voltes,.uns 20 km.-


La 3ª Marxant a la tarda/vespre de Uluru a les 06.30 PM. Aquí es fosc a les 07.00 PM i tinc uns15 km fins al complex turístic. Aquí no hi deixen acampar.

****************************

Felicitats Quico per arribar hon ets i per ensenyar-nos quelcom nou d'aquesta bola anomendada terra .... aquest video va per tu , desde Catalunya MOLTA SALUT !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada